A Bridge Logistics azért jött létre, hogy segítsük az olyan webáruház tulajdonosok mindennapjait akik a fejlődésért és a profitért dolgoznak nap mint nap.

Célunk, hogy partereink válláról levegyük a logisztika terhét, hogy azokra a dolgokra fókuszálhassanak, ami igazán fontos számukra akár az üzletben akár a magánéletbe.

Közös érdekünk, hogy partnereink maximális elégedettség mellett a legsikeresebb webáruházak közé tartozzanak és ezért a célért mi minden tőlünktelhetőt megteszünk.

Maximális pontossággal, minimális díjakért szolgáljuk ki partnereinket.

Szolgáltatásunk teljes körű. Onnantól kezdve, hogy a termékek beérkeznek raktárunkba, mi megfelelő gondossággal tároljuk és szakszerűen csomagoljuk be. Minden munkanapon dolgozunk és adunk át csomagokat a futárszolgálatnak, hogy partnereink vásárlói a lehető leggyorsabban megkapják a rendelt csomagjukat. Egyedülálló módon az utánvétet még aznap kiutaljuk partnereinknek.

Minden ügyfelünk kap egy projekt vezetőt, akit bármikor felhívhat telefonon és kompetenciával szolgálja ki ügyfelünket.

A munkánkra garanciát vállalunk, így ha bármi hiba merül fel minden esetbe biztosítjuk a kellő kompenzációt. Dolgozóink évek óta foglalkoznak webáruház logisztikával így pontosan tudják, hogy mennyire fontos az, hogy a vásárló időben kapja meg a rendelését és a csomagban pontosan az szererpeljen amit rendelt. Biztosítunk arról, hogy partereid időben a egfelelő csomagot fogják kézhez kapni az év bármely időszakában.

Ügyfeleink termékeit díjmentesen vesszük be raktárunkba. Hozzánk akár naponta is hozhatod vagy küldheted be termékidet, ezért akkor sem fogunk plusz díjat felszámoni.

Termékeidet kellő gondossággal tároljuk, légkondicionált és fűthető raktárunkban.

Ha szükséged egy terméket a saját készletedből, bármikor bejöhetsz érte. Ezért nem számolunk fel plusz díjat.

Rendszerünket összekötjük a webáruházaddal, így ha újabb rendelés történik az oldalon semmi dolgod nincs vele. Ha a rendelés délután 4 óra előtt történik még az nap összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak a csomagot. A 4 óra elött leadott rendelések 90%-a másnapra a 10%-a két nap múlva meg is érkezik a vásárlódhoz.

A költségeidet a lehető legalacsonyabban tartjuk, hogy a profitod ne a szállító cég, a csomagolók vagy a logisztikai cég tegye zsebre, hanem felhasználhasd céged fejlődésére.

Fontos szempont a logisztikai folyamatok kiszervezésénél az ár. Biztos azt gondolod, hogy “szép és jó, de mennyibe fog ez nekem kerülni?” A válasz meglepő! A legtöbb esetben jobban megéri pénzügyileg is kiszervezni a logisztikát, mint magadnak csomagolni vagy mással csomgoltatni a termékeket.

Hogy miért?

A fajlagos költségek miatt. A futárszolgálatok minden esetben az árajánlatnál a csomagszámod veszik figyelembe. Ha viszont nincs sok csomagod, akkor sajnos magas árat fogsz kapni a futárszolgálattól. Viszont mi heti több, mint 1000 csomaggal, már valamivel kedvezőbb árat kapunk, így még ha hozzá adjuk a munka díjat és a csomagoló anyag díját végeredményben jobban megéri számodra, mintha saját magad adnád fel a termékeket.

Miért éri meg neked, ha már nagyobb a webáruházad csomagszáma?

Ha már nagyobb csomagszámmal dolgozol és így kedvezőbb árajánlatot kaptál, akkor sem a legjobb döntés magadnak csinálni. Ugyanis nállunk a humánerőforrás kapacitás is ki van maxolva. Webáruházként nem éri meg embert fizetni aki csomagol, mert nem fogod tudni minden idejét lefoglalni. Ellentétbe velünk. Mi nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy folyamatos munka folyon raktárunkba és ezáltal 100%-os kihasználtsága legyen humán erőforrásainknak. Mind ezt azért, hogy a te logisztikai költségeidet a lehető legalacsonyabban tartsuk.

Minden európai országba vállalunk csomagösszekészítést. A szállítócéget, mindig az alapján választjuk ki, hogy melyik országba melyik a legoptimálisabb.

A visszaárut mindig kezeljük neked, ha valaki nem veszi át a csomagját, amit feladtunk neki, akkor az visszakerül a raktárunkba. A visszaárukról minden alkalommal jelentést küldünk az érintett partnerünknek.

Igény szerint kezeljük a Facebook és Google Ads fiókodat.Magasan képzett és nagy tapasztalattal rendelkező PPC szakembreink kellő tudással rendelkeznek, ahhogy, hogy a lehető legnagyobb eredményt hozzák ki hirdetéseidből.

Szintén plusz szolgálatatásként igényelhető profi termékfotók és videók készítése egyedi árajánlat alapján.

Egyedül álló módon minden nap kiutaljuk az utánvéteket partnereinknek. Ebből az összegből semmit nem vonunk le. Egy az egybe utaljuk neked, ahogy megkapjuk a szállítócégtől.

A teljes logisztikai folyamatba bele tartozik, hogy kérésre leltárat készítünk ügyfeleink termékeiről, amit minden esetben visszaellenőrzünk, hogy biztos és pontos információt kapjanak készletük állományáról.

Reméljük minden felmerülő kérdést megválaszoltunk. Amennyiben további információra van szükséged vedd fel velünk a kapcsolatot.

Bízunk benne, hogy hamarosan téged is elégedett partnereink körébe tudhatunk.